نوین خانه

نوین خانه | بهبود و نگهداری واحدهای تجاری و مسکونی

نوین خانه

نوین خانه | بهبود و نگهداری واحدهای تجاری و مسکونی

ایوان

ساخت ایوان و پاسیو

ساخت-ایوان-و-پاسیو

ساخت ایوان و پاسیو

1-پاسیو

2-کفپوش و سنگفرش ایوان

3-تزیین پاسیو با گیاهان

4-فضای نشستن در ایوان

 

1-پاسیو

 بسیاری از خانه ها به دلیل متراژ پایین امکان داشتن پاسیو و ایوان را ندارند. اما اگر شما در خانه خود بخشی با عنوان ایوان یا پاسیو در اختیار دارید بنابراین به جای اینکه به عنوان انباری از آن استفاده کنید  می توانید با قراردادن گیاهان به زیبایی منزل خود کمک کنید.

2-کفپوش و سنگفرش ایوان

انتخاب کفپوش و سنگفرش یکی از نکات مهم می باشد. گاهی اوقات لازم است به دفعات پاسیو یا ایوان خود را بشویید . بنابراین حتما هنگام خرید به این موضوع دقت کنید.

3-تزیین پاسیو با گیاهان

گیاهان نقش اصلی در ایوان و پاسیو و طراحی بام سبز ایفا می نمایند. با انتخاب گیاهان متنوع و رنگارنگ می توانید زیبایی خاصی به خانه خود ببخشید.

4-فضای نشستن در ایوان

اگر فضای مناسبی در اختیار دارید که برای نشستن نیز جای کافی هست می توانید به دنبال خرید میز و صندلی بروید. معمولا در ایوان و پاسیو و حتی بام سبز از جنسی استفاده می شود که ضد آب باشد و در مقابل نور خورشید نیز مقاومت لازم را دارا باشد. خصوصا در مورد بام سبز باید نوعی را انتخاب کنید که با وزش باد صندلی ها به اطراف پرتاب نشوند و وزن مناسبی داشته باشند.3-

اگر به دنبال بهینه نمودن فضای بالکن و ساخت یوان و پاسیو وهمچنین اجرای بام سبز خود هستید می توانید با کارشناسان نوین خانه درتماس باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.