نوین خانه

نوین خانه | بهبود و نگهداری واحدهای تجاری و مسکونی

نوین خانه

نوین خانه | بهبود و نگهداری واحدهای تجاری و مسکونی

نصب دربهای اتوماتیک

نصب دربهای اتوماتیک

1) مزیت درب اتوماتیک 

یکی از مهمترین مزیت های نصب دربهای اتوماتیک ورود و خروج آسان برای تمامی اعضای خانه می باشد. با نصب دربهای اتوماتیک ، سالمندان و کودکان به سادگی می توانند رفت و آمد کنند. 

با نصب درب اتوماتیک از باز بودن بی موقع درب جلوگیری شده و خیالتان از به موقع بسته شدن درب نیز آسوده خواهد بود. باز و بسته کردن این درب ها هیچ نیازی به صرف انرژی و قدرت بدنی ندارد و تردد شما با کمترین برخورد صورت می گیرد. در کنار این موارد زیباتر شدن ساختمان از مزایای دیگر استفاده از درب اتوماتیک می باشد.

در اماکن تجاری ، فروشگاه ها و مراکز خرید استفاده از این دربها به شدت رایج است.

نصب و تعمیر کابینت آشپزخانه

نصب کابینت

1) نصب کابینت

2) یراق آلات کابینت

3) تعمیر کابینت

4) رنگ کابینت

مسلما نمی توان تاثیر کابینت را در فضای آشپزخانه نادیده گرفت. با نصب کابینت جدید یا تعمیر کابینت ها زیبایی منزل شما دوچندان خواهد بود. با دقت در انتخاب نوع کابینت و رنگ و شکل مناسب آن و هماهنگی با فضای آشپزخانه خود می توانیم به این هدف برسیم

خدمات این حوزه را می توان اینگونه معرفی نمود

1)  نصب کابینت – اگر نیازمند خرید کابینت جدید هستید یا در نصب کابینت به کمک احتیاج دارید می توانید با افراد نوین خانه  در تماس باشید.  

2) یراق آلات کابینت- انتخاب یراق آلات مناسب و زیبا می تواند جلوه کابینت های شما را بیشتر کند. یراق آلات با کیفیت مدت زمان طولانی عمر می کند و جلوه بیشتری دارند.

3) تعمیرات کابینت – اگر هر گونه مشکلی در درب ها یا یراق آلات کابینت ایجاد شده است می توانید از کارشناسان نوین خانه برای تعمیر آن کمک بگیرید.

4) رنگ کابینت – گاهی احتیاجی به خرید کابینت جدید نیست بلکه نقاشی کابینت ها می تواند به کل ظاهر آنها را تغییر دهد.

خدمات نصب

نصب

تیم نوین خانه این آمادگی را دارد تا نصب انواع روشنایی، پنجره ، درب ، اوپن و غیره را انجام دهد. هر قسمت از خانه شما که نیاز به نصب تجهیزات داشته باشد می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

 

خدمات نصب نوین خانه

 

  • نصب پله، نرده و حفاظ

    نصب نرده و حفاظ در انباری ، پارکینگ و دیگر مکان ها  می تواند ایمنی خانه شما را افزایش دهد. تیم ما قادر است تا تمامی مراحل از ساخت تا نصب انواع نرده ، پله و حفاظ را برای شما انجام دهد.

    درمورد نصب پله، نرده و حفاظ بیشتر بدانید 

  • نصب و تعمیر پنجره

    با نصب پنجره جدید بهترین فرصت جهت دریافت نور کافی از محیط بیرونی را فراهم می گردد. یا شاید شما مایل باشید پنجره کنونی را با نمونه های جدید جایگزین کنید. افراد تیم نوین خانه با مهارت کافی و لازم جهت انجام این امر به شما کمک خواهند نمود تا بتوانید مدرن ترین انواع پنجره را داشته باشید و درکنار آن بتوانید ازاتلاف انرژی جلوگیری کنید.

    درمورد نصب و تعمیر پنجره بیشتر بدانید 

  • نصب و تعمیر کانتر تاپ

    نصب کانترتاپ جدید در آشپزخانه یا حمام شما یکی از بهترین راه ها برای تجربه احساس و منظره جدیدی از خانه شماست. با کمک کارشناسان ما بهترین و مقرون به صرفه ترین کانترتاپی که سازگاری کامل با خانه شما را داراست را بیابید.

    درمورد نصب و تعمیر کانتر تاپ بیشتر بدانید 

  • نصب درب

    تیم حرفه ای نوین خانه آماده نصب انواع درب های بیرونی و درونی منزل شماست. اگر شما مایلید درب خانه خودرا به صورت سفارشی سازی شده و با رنگ دلخواه خود تحویل بگیرید می توانید بر روی تیم ما حساب باز کنید.

    درمورد نصب درب بیشتر بدانید 

  • نصب سرویس بهداشتی

    جایگزین کردن سرویس قدیمی شما با نمونه های جدید بازار یکی از بهترین راههای بهبود حمام و دستشویی شما می باشد. در این زمینه با ما تماس بگیرید.

    درمورد نصب سرویس بهداشتی بیشتر بدانید 

  • انواع فنس کشی و حفاظ

    حهت نصب انواع فنس و حفاظ با جنس های مختلف نظیر چوبی،  پی وی سی ، فلزی ، آلومینیومی و غیره می توانید از مشاوران و کارشناسان تیم نوین خانه کمک بگیرید.

    درمورد انواع فنس کشی و حفاظ بیشتر بدانید 

  • نصب تلویزیون های دیواری

    با نصب تلویزیون بر روی دیوار می توانید از فضای خانه خود به بهترین وجه بهره ببرید و فضای بیشتری را به اتاق نشیمن ، آشپزخانه ، اتاق خواب و غیره اختصاص دهید. اگرچه نصب تلویزیون بر روی دیوار نیازمند یک متخصص در این زمینه می باشد. بنابراین با همکاران ما تماس حاصل نمایید تا در این امر به شما یاری رسانند.

    درمورد نصب تلویزیون های دیواری بیشتر بدانید 

  • نصب کفپوش

    برای تغییر یا نصب هرگونه کفپوش از جمله پارکت ، لمینت، چوب و ..... می توانید با تیم نوین خانه تماس بگیرید تا متخصصان ما به بهترین روش با بهینه ترین هزینه طرح شما را به اجرا درآورند.

    درمورد نصب کفپوش بیشتر بدانید 

  • نصب انواع روشنایی و ادوات الکترونیکی

    نصب انواع لوستر، سوییچ های دایمر، آلارمهای حساس به دود، هواکش حمام و پنکه های سقفی به دست تیم نوین خانه ای. تنها با یک تماس می توانید انواع روشنایی و ادوات الکترونیکی لازم را نصب نمایید.

    درمورد نصب انواع روشنایی و ادوات الکترونیکی بیشتر بدانید 

  • نصب کابینت

    تنها با یک تماس با کارشناسان نوین خانه ای قادرید سبک جدیدی از کابینت در آشپزخانه یا کمدهایی در حمام خود داشته باشید.

    درمورد نصب کابینت بیشتر بدانید 

  • نصب شیرآلات و دوش

    اگر شیرآلات یا دوش خانه شما نشتی دارند یا در لوله کشی با مشکل مواجهید ، حتما با ما تماس بگیرید.

    درمورد نصب شیرآلات و دوش بیشتر بدانید

خدمات پارکینگ

اگر احساس می کنید نیاز به اعمال تغییراتی در پارکینگ خانه خود دارید حتما با ما تماس حاصل نمایید.


خدمات پارکینگ نوین خانه



  • نصب و تعمیر درب پارکینگ

    اگر در مورد باز و بسته شدن درب پارکینگ خود مشکلی دارید یا تصمیم دارید درب پارکینگ خود را تعمیر و یا تعویض نمایید می توانید با افراد نوین خانه در تماس باشید.

    درمورد نصب و تعمیر درب پارکینگ بیشتر بدانید 

  • سنگفرش کف پارکینگ

    با توجه به اینکه یکی از مکان ها پر تردد خانه پارکینگ آن محسوب می شود ، درکنار حفظ ظاهر زیبا باید نسبت به مصالح کف آن توجه ویژه داشت زیرا که با توجه به روغن ریزی برخی اتومبیل ها و یا وزن سنگین برخی از آنها در طولانی مدت مشکلات متفاوتی برای کف و سنگ های آن پیش خواهد آمد. بنابراین دراین موارد می توانید با نوین خانه در ارتباط باشید

    درمورد سنگفرش کف پارکینگ بیشتر بدانید 

  • روشنایی و تعمیر و تعویض کلید و پریز ها

    روشنایی پارکینگ یکی از موارد مهم محسوب می شود. می توانیم با افراد نوین خانه برای سیم کشی ، نصب و تعویض هرگونه ادوات الکترونیکی تماس حاصل نمایید.

    درمورد روشنایی و تعمیر و تعویض کلید و پریز ها بیشتر بدانید

خدمات دیوار ها

هیچ منظره ای مانند وجود حفره هایی بر روی دیوارها ظاهر خانه را نازیبا نمی کند. هم چنین در بسیاری از موارد ممکن است تغییر در ظاهر دیوارها و ستون ها و همینطور کشیدن تیغه های مناسب در بخش هایی از خانه به هر چه بهتر نمودن جلوه خانه کمک شایانی کند. پس با تیم نوین خانه تماس بگیرید


خدمات دیوار ها نوین خانه



  • تغییر مدل گچ بری ، سقف و ستونها

    پیاده سازی تعمیرات درگچ بری، سقف و ستونها باعث تغییرات چشمگیری در خانه خواهد شد. متخصصین ما از صفر تا صد پروژه همراه شما خواهند بود و مشاوره های لازم را ارائه خواهند داد. در این حالت پروژه ما شامل سه حالت کلی زیر می باشد:

    طراحی و اجرا با آنچه هم اکنون وجود دارد کاملا سازگار است.

    تغییرات تنها شامل نقاشی اجزای موجود می باشد.

    تغییرات اساسی ایجاد می شود و از ابتدا طراحی صورت می گیرد.

    درمورد تغییر مدل گچ بری ، سقف و ستونها بیشتر بدانید 

  • نصب تابلو و آینه بر روی دیوارها

    بدون داشتن مهارت وابزار لازم آویختن هرگونه تابلو یا شی دیگری بر روی دیوارها امکانپذیر نیست. خصوصا زمانی که با اشیایی با ابعاد بزرگ سر و کار داریم. این موضوع درمورد اویختن هر گونه آینه و اشیای شیشه ای نیز صادق می باشد.

    درمورد نصب تابلو و آینه بر روی دیوارها بیشتر بدانید 

  • تعمیرات دیوارها و تیغه ها

    آیا محل دیوار یا تیغه های خانه در مکانی است که دچار ضربات و خراش های زیادی می شود؟ در مقابل رطوبت آسیب پذیر است؟ توسط کودکان یا موش و دیگر موارد آسیب دیده است؟ با کارشناسان ما تماس بگیرید تا نسبت به تعمیر یا تیغه کشی مجدد دیوارهای شما اقدام کنند.

    درمورد تعمیرات دیوارها و تیغه ها بیشتر بدانید 

  • تعمیر و مرمت دیوارها و ستون ها

    اگر رنگ دیوارها یا کاغذ دیواری ها آسیب دیده است یا خراش و سوراخ هایی بر روی دیوار به وجود امده است می توانید با تماس با همکاران ما نسبت به مرمت و بازسازی آنها اقدام نمایید.

    درمورد تعمیر و مرمت دیوارها و ستون ها بیشتر بدانید