نوین خانه

نوین خانه | بهبود و نگهداری واحدهای تجاری و مسکونی

نوین خانه

نوین خانه | بهبود و نگهداری واحدهای تجاری و مسکونی

در صفر کردن بدهی ها موفق نبودیم/ هشدار کمیته تعیین وضعیت: ریاضت در راه است!

رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال معتقد است مدیران عامل باشگاه‌ها باید نسبت به تصمیماتی که می‌گیرند درهر برهه از زمان پاسخگو باشند.

ورزش 3

نصب چمن مصنوعی

روش نصب چمن مصنوعی چه در حال برنامه ‌ریزی برای نصب چمن مصنوعی بر روی سطح چوبی، بتون و یا سطحی طبیعی موجود باشید، راهنمای ما در مورد روش نصب چمن مصنوعی به شما در تکمیل این فرآیند کمک خواهد کرد. برای نصب سریع راهنمای چگونگی نصب چمن مصنوعی ما را دنبال کنید. با اینکار تضمین می ‌کنیم که نصب چمن مصنوعی بین سنگ در این مقاله نوع خاصی از نصب چمن مصنوعی بین سنگ را برای شما توضیح خواهیم داد. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید واقع شود. نصب حرفه ای چمن مصنوعی بین سنگ هرگز به ذهنم خطور نکرده بود که روزی خودم در حیاط خلوت خانه ام بین سنگ چمن مصنوعی نصب خواهم کرد. به

اطلاعات بیشتر در : نصب چمن مصنوعی

بروید منافع افراد از این صحبت‌ها را ببینید/ فنایی: به احترام پرسپولیس کلاه‌تان را بردارید

مربی دروازه‌بانان پرسپولیس نسبت به صحبت‌های مطرح شده در خصوص آینده لیگ واکنش نشان داد.

ورزش 3

چراغ روشنایی ورزش و در تاریکی کووید 19/ روزشمار برای پایان قرنطینه تورنمنت های مهم (گزارش)

اولین تورنمنت های ورزشی که پس از کرونا از سر گرفته خواهند شد، احتمالا مسابقاتی در ایالات متحده خواهند بود.

ورزش 3

چمن مصنوعی

چمن مصنوعی چیست؟ چمن مصنوعی از نوعی الیاف مصنوعی ساخته شده است که این الیاف از ترکیباتی بوجود آمده است که بیشترین شباهت به چمن طبیعی را بوجود می آورد. این نوع از چمن اغلب برای بازی ها و یا مسابقاتی که اجرای آنها وابسته به چمن می باشد مورد استفاده قرار می گیرد. اما با فراگیر شدن آن در بین مردم و نشان دادن علاقه زیاد به این نوع از چمن باعث شده که امروزه برای تزیئنات و … در منازل مسکونی و واحد های تجاری به شدت مورد استفاده قرار گرفته و علاقمند دارد. دلیل اصلی که در بین مردم پرطرفدار کرد این است که نیاز چندانی به تعمیر و نگهداری ندارد و نیازی به آبیاری و کوتاه کردن یا پیرایش نیز برای این چمن نیست و همچنین برای ورزش های سنگین که به چمن طبیعی لطمه میزند بسیار مناسب است. در خیلی از استادیوم ها و یا سالن های ورزشی که سرپوشیده و یا نیمه پوشیده می باشند به دلیل اینکه نور کافی را از خورشید دریافت نمی کنند امکان رشد و حفظ چمن طبیعی در آنها وجود ندارد.

اطلاعات بیشتر در : چمن مصنوعی