نوین خانه

نوین خانه | بهبود و نگهداری واحدهای تجاری و مسکونی

نوین خانه

نوین خانه | بهبود و نگهداری واحدهای تجاری و مسکونی

باید زندگی با کرونا را بیاموزیم؛ / مهدی: انتشار نامه انصراف از سوی 7 باشگاه تکذیب شد

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر می گوید با برخی نفرات تیم هایی که انصراف داده اند، صحبت کرده و آنها این موضوع را تکذیب کرده اند.

ورزش 3

چمن مصنوعی ورزشی

چرا برای مصارف ورزشی از چمن مصنوعی استفاده کنیم؟ امروزه تمامی ورزش ها در همه سال و در هر آب و هوایی ( چه در محیط های طبیعی و چه کنترل شده، در فضای باز یا بسته، روی چمن، برف، یخ یا زمین هایی با چمن مصنوعی) انجام می شوند. این امر تا حد زیادی به دلیل پیشرفت تکنولوژی مدرن امکان پذیر شده است که با ارائه راه حلهای خلاقانه برای تمامی مشکلات مربوط به شرایط جوی و محیطی که در گذشته وجود داشت، فراهم آمده است. چمن مصنوعی ورزشی نمونه بارز این پیشرفت تکتولوژی است: مشکلات چمن طبیعی ممکن است به دلیل شرایط نامساعد آب و هوایی، زمین های چمن طبیعی در فضای باز به مرور خراب شده و از بین برود. در نتیجه، اغلب موجب لغو یا به تعویق افتادن بازی ها و مسابقات می شوند. میادین ورزشی سرپوشیده به خوبی در برابر تغییرات ناگهانی جوی محافظت می شوند اما نمی توانند به اندازه کافی از تابش نور خورشید برای رشد چمن بهره ببرند.

اطلاعات بیشتر در : چمن مصنوعی ورزشی

آغاز تمرین استقلال به یاد رضا آذری (عکس)

بازیکنان استقلال در تمرین امروز تیم شان یاد هافبک مصدوم خود را زنده نگه داشتند.

ورزش 3

گابی: شما جزئی از خانواده من هستید؛/ خداحافظی ستاره اسپانیایی با باشگاه السد

گابی هرناندز هافبک تیم فوتبال السد می گوید تنها 15 روز دیگر در این باشگاه باقی خواهد ماند.

ورزش 3

چمن مصنوعی برای مهدکودک

مزایا چمن مصنوعی برای مهدکودک استفاده از چمن مصنوعی برای مهدکودک ها و مناطق بازی کودکان در مدارس می تواند مزایای گسترده ای به همراه داشته باشد، که برای بزرگسالان نیز خالی از فایده نخواهد بود. از این گذشته، وقتی مسئله کودکان در میان باشد، ایمنی و امنیت بسیار مهم است. به همین دلیل هر منطقه بازی مشخص، زمین ورزشی یا محیط مدرسه باید معیارهای مهم و استانداردی را دارا باشد. لینک پیشنهادی نوین خانه : نصب چمن مصنوعی یکی از مهمترین عناصر ایمنی، کیفیت سطح زیر زمین است. سطوح نامناسب یا ناامنی مانند زمینی ناهموار، سطحی لغزنده یا حتی پی بدون زیرسازی می توانند خطری بزرگ باشند. بنابراین اهمیت ایجاد فضای ایمن برای مناطق بازی کودکان از اهمیت بیشتری برخوردار است. به همین دلیل چمن مصنوعی برای مهدکودک ها و زمین های بازی به یک ویژگی محبوب در بین مدارس و دیگر جوامع رفاهی تبدیل شده است.

اطلاعات بیشتر در : چمن مصنوعی برای مهدکودک