نوین خانه

نوین خانه | بهبود و نگهداری واحدهای تجاری و مسکونی

نوین خانه

نوین خانه | بهبود و نگهداری واحدهای تجاری و مسکونی

خط کشی پارکینگ

آموزش خط کشی پارکینگ

آموزش-خط-کشی-پارکینگ

آموزش خط کشی پارکینگ

بدون شک خط کشی پارکینک یکی از کارهایی است که می تواند برای شما آرامش زیادی را به وجود بیاورد در این قسمت قصد داریم تا توضیحاتی در مورد خط کشی پارکینگ برای شما قرار دهیم که اگر نیاز شد خود بتوانید این کار را انجام دهید. با این کار شما می توانید هم از پارک بد همسایه ها جلوگیری کنید و هم به زیباتر شدن پارکینگ خود کمک کنید.

 

مرحله اول : پاکسازی محل خط کشی پارکینگ

قبل از هر کاری شما باید محل های خط کشی را مشخص کنید استاندارد اصلی برای این کار به این صورت است که برای هر ماشین باید 3 متر عرض و 5 متر طول در نظر بگیرید اما چون تمامی خانه های ساخته شده در ایران و مخصوصا تهران از این فضا برای هر ماشین بهره مند نیستند باید فضای کمتری را برای ماشین ها در نظر بگیرید. به عنوان مثال می توانید کل پارکینگ را با متر اندازه گیری کنید و این اندازه را به تعداد ماشین هایی که قرار است در پارکینگ پارک کنند تقسیم کنید. اگر اندازه بدست آمده برای هر ماشین کمتر از 2.5 متر شد برای باز کردن درب ماشین به مشکل می خورید و به سختی باید از ماشین پیاده شوید. یک روش برای حل این مشکل این است که با صاحب ماشین کناری هماهنگ کنید که هر دو ماشین به یک سمت پارک نشوند یعنی یکی به صورت دنده عقب پارک کند و دیگری از جلو.

بعد از مشخص شدن مکان هایی که قرار است آن مکان را رنگ کنید باید به صورت کامل آن مکان های مشخص شده را تمیز کنید یک جارو بردارید و کامل مکان های مشخص را تمیز کنید. بعد از این کار با استفاده از یک فرچه دسشویی و آب و محلول تمیز کننده مکان هایی که قرار است رنگ آمیزی کنید را کاملا تمیز کنید چراکه اگر این کار را نکنید بعد از مدتی رنگ پوسیده می شود.

 

مرحله دوم : پرکردن محل خط کشی پارکینگ

مکان هایی که قرار است خط کشی پارکینگ کنید با دقت و حوصله زیاد بررسی کنید و اگر شکاف یا سوراخی بر روی بتن می بینید را باید پرکنید. یک ماله بنایی را با سیمان پر کنید ابتدا سیمان را با آب مخلوط کنید و ماله را با سیمان پر کنید و در مکان هایی که شکاف و یا سوراخ وجود دارد سیمان را بریزید و با ماله کاملا آن را صاف و یکدست کنید.

 ادامه در : خط کشی پارکینگ

کاغذ دیواری

بهترین طرح کاغذ دیواری پذیرایی در سال 2018

در این قسمت از سایت شما را با بهترین طرح کاغذ دیواری پذیرایی در انواع متفاوت از دکوراسیون داخلی در سال 2018 آشنا خوهیم کرد.

برای اینکه شما بتوانید یک طرح کاغذ دیواری پذیرایی مناسب با در نظر گرفتن خانه خود و یا دکوراسیونی که برای آن در نظر دارید باید با انواع کاغذ دیواری کمی آشنا شوید.

کاغذ دیواری برای دکوراسیون خانه حکم لباس برای انسان را داراست که انتخاب مناسب و درست آن می تواند در دکوراسیون خانه شما تحول چشمگیری را ایجاد کند.

به دلیل اهمیت فراوان کاغذ دیواری و انتخاب طرح کاغذ دیواری برای دکوراسیون داخلی خانه شما توصیه می کنم که حتما با انواع کاغذ دیواری آشنا شوید.

تا زمانی که شما انواع مختلف کاغذ دیواری را نبینید و با آنها آشنا نشوید نمی توانید انتخاب درست و متناسبی با آنچه که در ذهنتان است را انجام دهید.

در اینجا 6 حالت کلی که در سال 2018 از انواع اصلی کاغذ دیواری بشمار می رود را برای شما توضیح می دهیم تا با آن ها آشنا شوید.

ادامه مطلب در :‌طرح کاغذ دیواری پذیرایی

نصب تابلو

آموزش نصب تابلو بدون میخ

در بعضی از مواقع ما اجازه نداریم و یا به دلایل مختلفی نمی خواهیم که بر روی دیوار خانه خود میخ قرار دهیم و باعث بوجود آوردن سوراخ در دیوار شویم.

برای همه ما این سوال پیش آمده است که چگونه می شود نصب تابلو بدون میخ انجام پذیر باشد و یا اینکه بهترین روش برای این کار چیست؟

بنابراین برای حل این مشکل و پاسخ به این سوال که چگونه تابلو را بدون استفاده از میخ بر روی دیوار نصب کنیم؟ این آموزش را برای شما قرار دادیم.

در این آموزش روشی بسیار عالی را برای شما در نظر گرفته ایم که خود به سادگی بتوانید نصب تابلو بدون میخ را بر روی دیوار خانه انجام دهید.

این روش با کمترین صدمه و یا آسیبی به دیوار خانه شما انجام می شود و شما در پایان از برجای ماندن تابلو بر روی دیوار اطمینان کسب خواهید کرد.

لینک پیشنهادی نوین خانه : نصب آینه بدون قاب

برای اینکه این آموزش برای شما کاملا محسوس تر باشد و بتوانید به راحتی این کار را انجام دهید ویدئو آموزشی نصب تابلو بر روی دیوار را نیز برای شما قرار داده ایم که روش استفاده شده در ویدئو دقیقا روشی است که در اینجا به توضیح آن خواهیم پرداخت.

برای انجام نصب تابلو بدون میخ شما به یک نوارچسب دوطرفه نیاز دارید نوارچسبی که هر دو طرف آن دارای خاصیت چسبندگی باشد.

اطلاعات بیشتر در : نصب تابلو بدون میخ

پنجره تک ریل

توضیحات پنجره کشویی تک ریل upvc



پنجره کشویی تک ریل upvc (با ضمانت 5 ساله خدمات پس از فروش رایگان) در مکان هایی که نیازی به جابجایی اثاثیه و پرده برای بازکردن بازشو نمی باشد ولی این نکته را باید یادآور شد که این نوع بازشو حدود 20% عایق کمتری نسبت به پنجره های لولایی محسوب می شود. با این اوصاف این نوع پنجره ها برای مناطقی که دارای آب و هوای معتدل هستند مناسب می باشد که بتوان از تهویه طبیعی به راحتی استفاده نمود.
در مناطق پر سر و صدا و پر گرد و غبار استفاده از این سیستم توصیه نمی شود.

نحوه عملکرد : پنجره کشویی تک ریل upvc با کمک غلطک های زیر بازشو بصورت افقی بر روی ریل آلومینیومی چارچوب حرکت می کند.

دامنه قیمت : متوسط


اطلاعات بیشتر در : 

پنجره کشویی تک ریل

تعویض پنجره

پنجره های قدیمی که عموما برای تعویض در نظر گرفته می شوند، دارای مدل های مختلفی می باشند که این مدل ها عبارتند از : پنجره های قدیمی آهنی ساده، پنجره های قدیمی با استفاده از آهن های فرانسوی و یا مکزیکی، پنجره های قدیمی با فریم چوب. در تمامی این 3 و یا 4 مدلی که در اینجا ذکر کردیم با هر شکلی که فریم پنجره ها دارند ما بدون تخریب پنجره را با پنجره دوجداره تعویض می کنیم.


اطلاعات بیشتر در : 

تعویض پنجره قدیمی  بدون تخریب با دوجداره