نوین خانه

نوین خانه | بهبود و نگهداری واحدهای تجاری و مسکونی

نوین خانه

نوین خانه | بهبود و نگهداری واحدهای تجاری و مسکونی

تعمیر کابین دوش

تعمیر کابین دوش

تیم فنی نوین خانه با 10 سال سابقه کاری در زمینه تعمیر کابین دوش به شما در زمینه تعمیر کابین دوش با کمترین هزینه و بهترین کیفیک کار خدمات رسانی می کند.

 

اطلاعات بیشتر در : تعمیر کابین دوش

تعمیر پارکت باد کرده

تیم فنی نوین خانه در زمینه تعمیر پارکت باد کرده و یا دارای هر مشکلی به شما خدمات ارائه می کند، کار تعمیر پارکت شما توسط نوین خانه بسیار تمیز و بدون مشکل برطرف می شود و مانند روز اولی که پارکت را نصب کرده اید به صورت کاملا عالی تعمیر شده و مورد استفاده شما قرار می گیرد.

در بیشتر مواقع با آب ریختن و یا شستن اشتباه پارکت با آب،پارکت خانه شما به اصطلاح باد می کند و دارای زاویه می شود. در این موارد ابتدا باید به صورت دقیق پارکت برش خورده و بیرون آورده و جایگزین شود به صورت مراحل زیر تیم نوین خانه به تعمیر پارکت باد کرده شما می پردازد.

 

اطلاعات بیشتر در : 

تعمیر پارکت باد کرده

رگلاژ درب ضد سرقت

عمل رگلاژ درب ضد سرقت بسته به نوع درب ضد سرقتی که شما دارید بسیار متفاوت و نیازمند تجربه زیادی در کار بر رویدرب ضد سرقت می باشد.

تیم فنی نوین خانه با تجربه 10 ساله در کارهای معماری، تاسیسات و تعمیرات منازل مسکونی و تجربه بسیار زیاد در رابطه با تعمیر درب ضد سرقت و یا رگلاژ درب ضد سرقت به شما خدمات بسیار با کیفیت و در عین حال با هزینه ای بسیار مناسب ارائه می کند.

 

اطلاعات بیشتر در : 

آموزش رگلاژ درب ضد سرقت

تعمیر وان جکوزی

تعمیر وان جکوزی

تعمیر وان جکوزی یکی دیگر از خدماتی است که شرکت نوین خانه آنرا ارائه می دهد، تیم فنی نوین خانه با بهره گیری از متخصصان خبره در تعمیر وان جکوزی به شما خدمات رسانی می کند.

تیم نوین خانه در زمینه تعمیر وان جکوزی های مختلف به شما خدمات رسانی می کند. در تمامی انواع وان جکوزی هایساخته شده از فایبرگلاس، اکریلیک و یا سنگ مرمر کار را به تیم فنی نوین خانه بسپارید.

 

اطلاعات بیشتر در : تعمیر وان جکوزی