نوین خانه

نوین خانه | بهبود و نگهداری واحدهای تجاری و مسکونی

نوین خانه

نوین خانه | بهبود و نگهداری واحدهای تجاری و مسکونی

پنجره فرانسوی upvc

پنجره فرانسوی

آیا در مورد اینکه پنجره فرانسوی چه قیمتی دارد و چرا می‌تواند بسیار مناسب منزلتان باشند کنجکاو هستید؟ دلایل بسیار زیادی وجود دارد که چرا این سبک پنجره­ ها در هرخانه­ ای یافت می­شوند و اینجا جایی است که شما می‌توانید علت آن را متوجه شوید! علاوه بر آن به نکاتی در مورد صرفه‌جویی در هزینه‌های آن هم اشاره خواهد شد.

پنجره فرانسوی چقدر هزینه دارند؟

پنجره­ فرانسوی (که به درب­ ­فرانسوی  نیز شناخته می‌شود) گذاری ظریف از محیط درونی  به بیرونی خانه  را نشان داده ، عبور نور را ممکن ساخته و به ایجاد فضای بیشتر در خانه کمک می‌کند.

راهنمایی‌های مخصوص خودتان در مورد صرفه‌جویی در هزینه‌های استفاده از  پنجره فرانسوی را بدانید

اگر نتوانید فرد مناسب را پیدا کنید، نصب پنجره­ فرانسوی می‌تواند کاری پرهزینه و پر استرس باشد! خوشبختانه با مقایسه راهنمایی‌ها و نظرات موجود، می‌توانید شرکتی را بیابید که برای شما مناسب­ترین گزینه برای نصب پنجره های دوجداره است. مقایسه نظرات به شما این امکان را می‌دهد که پولتان را هدر ندهید و مجبور به خرید نیز نیستید.

پنجره فرانسوی upvc چیست

پنجره ­فرانسوی چه هستند؟

پنجره ­فرانسوی پنجره‌ایی ­قدی هست – برخی اوقات به عنوان درب­های فرانسوی شناخته می‌شوند- با شیشه‌هایی بسیار بزرگ. گاهی قسمت‌های بالایی یا پایینی درب لعاب کاری نشده‌اند اما سبک طراحی آن‌ها این است که قسمت‌های بیشتری از آن شفاف باشد. تفاوت پنجره‌ فرانسوی از درب های پاسیو یا درب های کشویی  را در این می‌دانیم که پنجره‌ فرانسوی به جای داشتن مکانیزم کشویی، به داخل یا به بیرون باز می‌شود. پنجره فرانسوی، درب­هایی با دو لولا هستند که معمولا به بیرون باز می‌شوند. این نوع پنجره برای خانه‌های کوچک مزایای زیادی دارد چرا که می‌توانید به جای از دست ­دادن نیمی از فضا با استفاده از درب­ های­ کشویی، می‌توانید با باز کردن کامل پنجره­ فرانسوی از فضای بیشتری بهره ببرید.

آیا پنجره‌ فرانسوی ایمن هستند؟

اغلب مردم در مورد امنیت پنجره‌ فرانسوی نگرانی‌هایی دارند، در حالی که این نوع نگرانی برای نصب هر نوع درب و پنجره‌ای در خانه وجود دارد. مطمئن باشید که نمونه‌های جدید مورد تست ایمنی قرار می‌گیرند. به دنبال درب هایی با ۳ یا ۵ چفت برای بستن درب و چارچوب باشید.

از ارائه­ دهنده پنجره‌ فرانسوی خود بپرسید که آیا دربی که خریداری می‌کنید دارای بازدارنده هست تا مانع باز شدن درب در برابر باد شدید شود. اگر نه خودتان یکی پیدا کنید و خود را از دردسر نجات دهید! بازدارنده­ها می‌توانند  براحتی نصب شوند و در جای خود قرار گیرند یا بسته به محصولی که انتخاب می‌کنید برای نصب به کمک یک متخصص نیاز داشته باشند.


اطلاعات بیشتر در : پنجره فرانسوی upvc

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.